18.6.2012

Mitä eilen tapahtui

http://data.whicdn.com/images/30805379/161003755398269833_x0w7utEk_f_large.jpg

Eilinen meni hyvin n. kello seitsemään asti jonka jälkeen lähdin ystävättärieni kanssa viihteelle. Alkoholia en itse juo paljoakaan ja voisi kjai sanoa että juon koska se antaa "hyvän" tekosyyn rasvaisen ruoan syöntiin ja ahmimiseen. Eilen siis illalla/yöllä tuli nautittua monenmoista herkkua sekä ulkona (Mäkkäri) että kotona kavereidein kanssa (karkkia ja pullaa) Tänään mielessä pyörii kysymys "miksi" mutta ei sekään silti estänyt mua äsken syömästä aamupalaksi eilisen päivän jäämiä...

http://data.whicdn.com/images/30805286/551765_407153836003140_446491823_n_large.jpg

Eilen mun ei edes tehnyt mieli niitä tunkkaisia herkkuja mutta söin tavan takia. Ja sen takia että "tää on kuitenkin vika kerta..." Tuo syy on aina se suurin syy! Mutta ihan oikeasti haluan lopettaa tämän koska olen ihan jumalattoman kokoinen ja myös mun uneni laatu kärsii näistä ahmimisista: joko heräilen jatkuvasti tai sitten saan nukuttua vain muutaman tunnin ja sitten en saa enää unta kun oma keho on jotenkin liian lähellä ja oksettava. Haluan tuntea oloni raikkaaksi ja puhtaaksi!

http://data.whicdn.com/images/30805313/tumblr_m5okytY7E91ro2q7ro1_400_large.jpg

Nyt kunhan tästä saan perseeni ylös tuolista aion lähteä pienelle shoppailukierrokselle mutta kokonaan kävellen! Mietin tänään että jos söisin jokaisella aterialla n. 150-200 kaloria ja söisin viisi kertaa päivässä niin saisin kasaan sen 1000 kaloria. Koska en halua määrällisesti syödä enemmän joten mun täytyy panostaa siihen, että esimerkiksi en syö enää rasvatonta jugurttia vaan ihan tavallista josta saan n. 20 kaloria enemmän per 100g. Nyt aamupalaksi söin syö loput karkit ja yhden Pågenin pullan ja noissa oli varmaan vähän yli 200 kaloria mutta seuraavan kerran syön sitten kolmen tunnin päästä esimerkiksi banaanin. Kyllä mä pystyn tähän! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti